Izbica Kujawska Online - Forum Izbicy Kujawskiej - Rejestracja

REGULAMIN FORUM IZBICY KUJAWSKIEJ

  1. Rejestracji dokonuje się poprzez zapoznanie się z niniejszym regulaminem, wypełnienie formularza oraz aktKażde nowo utworzone konto wymaga aktywacji przez użytkownika. Link aktywacyjny jest wysyłany automatycznie na adres mailowy podany przy rejestracji.j przez administratora forum.
  2. Każde nowo utworzone konto wymaga aktywacji dokonywanej przez administratora forum.
  3. Od momentu rejestracji nie jest możliwa zmiana nicku (pseudonimu).
  4. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
  5. Zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
  6. Zabronione jest wyśmiewanie i obrażanie innych użytkowników forum.
  7. Wywołanie i/lub podtrzymywanie kłótni jest zabronione, grozi ostrzeżeniem.
  8. Nie wolno umieszczać treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem, w szczególności:
    *treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych;
    *treści dyskryminujących grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne;
    *treści związanych z erotyką i pornografią;
    *treści faszystowskich i propagujących przemoc
  9. Używanie wulgaryzmów jest zabronione.
  10. Kategorycznie zabronione jest pisanie postów mających na celu ujawnienie danych osobowych użytkowników piszących pod pseudonimami. Wszelkie próby takich działań zagrożone są ostrzeżeniem, a w przypadku recydywy - banem.
  11. Zanim napiszesz post użyj opcji szukaj, być może temat został już poruszony na forum.
  12. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez administratora.
  13. Odpowiadając w danym wątku nie należy odchodzić od głównego tematu.
  14. Nie należy pisać bezsensownych i pustych postów nie wnoszących nic do dyskusji (np. "he he", "no właśnie" itp.)
  15. Zabronione jest zbędne pisanie WIELKIMI LITERAMI lub NaPrZeMiEnNie.
  16. Nie należy używać koloru czerwonego, który jest zarezerwowany dla administratora.
  17. Myśli należy formułować zwięźle i przejrzyście, unikając jednocześnie błędów ortograficznych.
  18. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą w miarę możliwości natychmiast usuwane.
  19. Ogłoszenia związane z działalnością gospodarczą mogą publikować firmy mające główną siedzibę działalności na terenie gminy i miasta Izbica Kujawska oraz gmin ościennych tj. Lubraniec, Topólka, Boniewo, Babiak, Przedecz (dział Ogłoszenia lokalne)
  20. W treści ogłoszenia musi być podana nazwa firmy oraz dane kontaktowe (telefon lub e-mail) (dział Ogłoszenia lokalne)
  21. Oferty firm muszą być dedykowane mieszkańcom gminy i miasta Izbica Kujawska (dział Ogłoszenia lokalne)
  22. Niedozwolone jest umieszczanie ogłoszenia o treści podobnej do już opublikowanego przez daną firmę (dział Ogłoszenia lokalne)
  23. Wszystkie oferty niespełniające powyższych kryteriów będą kasowane bez ostrzeżenia (dział Ogłoszenia lokalne)
  24. Wklejenie tekstu spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
  25. W treści wiadomości nie wolno zamieszczać grafik szerszych niż 500 pikseli - w razie konieczności należy wykorzystać odnośniki.
  26. Do załatwiania prywatnych spraw służy opcja PW (Prywatna Wiadomość).
  27. Zablokowana jest możliwość edycji napisanych przez użytkowników postów, dlatego sprawdź poprawność postu przed dodaniem.
  28. Administrator ma prawo do modyfikacji oraz usunięcia postów i tematów sprzecznych z regulaminem.
  29. Administrator podejmie starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
  30. Na forum istnieje system ostrzeżeń. Po otrzymaniu przez użytkownika 3 ostrzeżeń konto zostaje zablokowane na okres 3 miesięcy (ban) W przypadku recydywy następuje całkowite skasowanie konta.
  31. O ostrzeżeniach użytkownik zostaje poinformowany przez adnotację administratora przy nieregulaminowym poście oraz przez funkcję prywatnych wiadomości (PW)
  32. Administrator forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
  33. Administrator forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Złamanie zasad regulaminu forum może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare).

 
cron